03.01.2014

Today we love



Godt nytt år kjære CRUSH-venner!
Jeg håper du har hatt en fin og fredelig jul.
Selv har jeg hatt fine dager med familien.
Jeg vet jeg har vært elendig på å oppdatere bloggen den siste tiden.
Men jeg har hatt så mye annet på gang, og dessverre ikke hatt tid eller energi.
Det skjer mye spennende på CRUSH fremover og jeg gleder meg veldig til å dele dette med deg! 







Mitt julebord var dekket med juleserviset fra Royal Copenhagen.
I år droppet jeg damaskduken og gikk for linduk - og som du ser er den ustrøket.
Duken og tøyserviettene kan du kjøpe på CRUSH.
Lyktene på bordet er fra by Nord. Jeg bruker dem også som vase.
Vi har lyktene i butikken nå i flere flotte farger.










Jakten på den perfekte parfymen…
Hvis du er som meg og ikke vil lukte som alle andre er dette kanskje parfymen for deg. 
Not a Perfume er en parfyme som utvikler seg individuelt,
men med en tydelig rund og amber-aktig note som virker som det rene kjærlighets ambrosia!
Vi har den endelig tilbake på lager igjen!











Denne fantastiske saueskinnsjakken kommer i butikk neste uke.
Vi har igjen 1x36 1x38 og 1x40.
Jakken koster 6000,-












Parkasen på bildet finnes i NAVY og koster nå 3000,-



SALGET ER I GANG -40-70%
Gå ikke glipp av anledningen til å sikre deg flotte plagg fra Isabel Marant,
Stella McCartney, GANNI, Alexander Wang+++ til en rimelig penge.

SKO -50%
Utvalgte jeans -50%



Klassisk boucle jakke fra Isabel Marant nå 1800,-







Mine favoritt jeans fra FRAME.
Vi har fått ny levering.
Vi hjelper deg med å finne rett størrelse hvis du vil bestille .





Look we love!

På salget vårt finner du den perfekte stripete toppen til halv pris.
Vi har fått inn nye sorte jeans, de sitter litt løsere og er korte i bena som på bildet.










Nadja Bender i en av vårens fineste jakker.
Vi har den i butikken nå.