Viser innlegg med etiketten The XX. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten The XX. Vis alle innlegg

30.10.2012

Today we love





Vi har de fineste ullkåpene i butikk nå. Kom innom og prøv:)


Mørkeblå blazer, sitter som støpt:)



Varme tøfler. Disse kan også brukes ute:)

21.09.2012

Today we love


Nye jeans! Perfekt passform og bra vask. 
Vi har fått inn to ulike i mørk blå vask og i sort (lik den Gwen Stefani har på seg her).



"Emil" lampen fra Muuto


Vakre Carolina Issa i sort.




Royal Copenhagen er på plass i butikken. Håndmalt siden 1775.
Jeg elsker dette!



The XX spiller på Sentrum Scene mandag 26.november.