Viser innlegg med etiketten Kay Bojesen. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Kay Bojesen. Vis alle innlegg

28.11.2012

Today we love



Vi har fått inn sangfuglene fra Kay Bojesen. 
Blir i godt humør bare av å se på disse:)





Vi har fått inn ny levering fra Georg Jensen Damask.
Perfekte smågaver til venner og familie.
Badematten på bilde har vi i fire farger (220,-)





Har allerede fått gode tilbakemeldinger fra kunder som har kjøpt Eve Lom.
Jeg er godt fornøyd selv også:)



Nydelig! Disse skjønne jentene passer perfekt inn på CRUSH;)




Vi har den perfekte lille sorte!


Royal Copenhagen- jeg ønsker meg alt!


Jeg startet morgenen med å kjøpe inn disse herlighetene.
Innkjøp for neste høst er i gang. Bare å glede seg!