12.04.2015

Today we love



Kate Moss.













Jeg har to sønner som elsker sushi.
I dag ble det take away som selvsagt 
ble servert på serviset fra Royal Copenhagen;)

Kom inom oss hvis du vil se de siste nyhetene 
i mønsteret Mega.










Kjole fra Isabel Marant.
Kommer også i krem.













Søndagsinspirasjon fra HAY. 
Loop table og About a Chair (AAC 22 & AAC 12).
Du kan kjøpe det hele på CRUSH.











Dette enkle og klassiske lærbelte.

































Jeg samler på bilder av vakre dører.
Denne er fra Paris.












Denne lampen!
Perfekt ved siden av sengen.
Vi har den på lager nå.



Bruk magasiner som nattbord.
















Knytebelte fra Isabel Marant kr 450,-
vi har belte i fem ulike farger.
Jeg bruker mitt på jeans, over jakker og til kjole.

Husk at vi sender!







Eller som her på jeansshortsen.

psst... Vi har fått inn jeansshortsen som vi har postet
bilder av.











Vakre lysestaker i messing.
Kjøp dem nå og ha dem for alltid!
Lysestaken finnes nå i tre ulike høyder.
















Armyjakken. Vi har den perfekte i butikken.


Armyjakke kr 3400,- 












Jeg nyter det vakre vårlyset...














Zebraprint og hvite jeans.















70-tallet er tilbake.
Vi elsker denne kjolen med  blomsterprint fra Isabel Marant.














Vi har brukt helgen til å pakke ut nyheter fra blant
annet MISSONI Home.
Nå bugner det av farger og mønster på CRUSH.