06.11.2014

Today we love


Look we love!
Vi har akkurat fått inn denne fine skjorten i butikken.
Pris 1300,-

















Det er tid for ull og denne enkle stikkegenseren fra Isabel Marant 
holder meg god og varm. Vi har den i tre farger.














Det går nesten ikke en dag uten at jeg går i jeans - jeg nærmest bor i dem.
Derfor kan jeg også trygt investere i jeans når jeg vet at de 
blir flittig brukt. Min nye favoritt er fra MIH jeans.
Denne utrolig behagelig og har en kjempe fin vask:
midnattsblå.
Kom innom å prøv den på!














Det har vært en travel dag i butikken- tusen takk til alle dere som har vært innom oss i dag! 
Vi jobber døgnet rundt med å pakke ut fine nyheter og gjøre butikken klar for julehandelen, vi beklager derfor at det til tider er litt kaotisk hos oss;)
Neste uke kommer endelig ny belysning, det blir fantastisk bra!
Fra og med mandag 11.november utvider vi åpningstiden til kl.1800 alle hverdager og til kl.1600 på lørdager.

Hjertelig velkommen!












Fin glitterkjole fra GANNI til kun 950,-
Bruk den som kjole eller som tunika over et par lærbukser.





























December Tales by ATWP // Georg Jensen 
Dette er min favoritt julepynt i år.

Jeg synes det er så fint; blankt og veldig poetisk.

I tillegg er det en klassiks julepynt som du kan ha glede i lang, lang tid.
























Fin ullkåpe fra GANNI.











Vakre høsttoner...










Endelig er denne vakre vasen fra Georg Jensen tilbake på lager.
Pris 549,-















Husk farsdag på søndag! 
Vi har mange fine gaver som vil glede far; 
gode dufter, kokkekniv, pepperkvern, bøker, whisky glass, 
nøkkelring eller kanskje en klokke?











Alessandra Ambrosio i Moto Leather jacket.


Perfekt lærjakke fra Anine Bing!
























Kate Bosworth i kjole fra Anine Bing.