06.10.2014

Today we love



Look we love! 
Leopard pumpsene fra Isabel Marant som er i butikk nå, vi har også et godt utvalg av boyfriend jeans.















Jeg blir aldri lei av blonder, og denne fine toppen fra Vanessa Bruno
er høstens favoritt.













Skift ut zaloen med dette deilige og velduftende oppsvaskemiddelet ! 
I tillegg til at det dufter fantastisk har det også en flott emballasje. 
Vasker rent og er skånsomt både for huden og miljøet.















KUNST!














Ny levering av fantastiske sko fra Chloé.
Susanna boots i grått og sort og den høyhælte bootsen med reimer som jeg har
på meg her er blant mine favoritter.


HUSK at vi sender til hele landet!











Mine sorte Susanna boots er velbrukt, de brukes flittig både sommer og høst.













Susanna boots!


























"There are shortcuts to happiness and dancing is one of them."




















Rosa sløyfe aksjonen.
Brystkreft rammer flere enn den som får det.
Støtt aksjonen og ikke glem å sjekke  brystene dine.

















Jeg elsker dette speilet!
Ny levering av Adnet mirror er på vei til oss og snart  på lager.

Speilet Adnet Circulaires er tegnet av den franske designeren Jaques Adnet, som var arkitekt, Art Deco-modernistisk designer og et ikon for luksuriøs fransk modernisme. I 1950 dannet Adnet et partnerskap med det franske motehuset Hermes, hvor han utviklet en samling lærbetrekte møbler, samt boligtilbehør. I dette samarbeide laget han dette runde speilet med bemerkelsesverdige lær- og messingdetaljer, som utstråler luksus i særklasse! Velg mellom 3 størrelser og italiensk lær i sort eller brunt.