05.06.2014

Today we love


Denne kjolen fra Anine Bing.












Fantastisk kimono fra GANNI er endelig på plass.














"RULE YOUR MIND
OR IT WILL RULE YOU"
BUDDHA



















Det kommer flere nye og spennende merker på CRUSH i løpet av sommeren.
Disse vakre blomsterpottene er like rundt hjørnet.
Jeg bruker min som vase.













Denne toppen fra Isabel Marant.











Vakre Marion Ravn i fin kjole fra GANNI.
Kjolen er i butikken nå.

















Jeg gjentar meg selv, men sier det igjen;
hvite jeans er et must i sommergarderoben. 
Vi har fått inn en ny modell- kom å prøv den på.












Fin tekanne fra Royal Copenhagen er tilbake i butikk.
Pris 519,-






























Look we love!















Perfekt sommerveske!
Kjøp den nå og bruk den hver eneste sommer.

















The French secret to flawless skin!
Den kremen er fantastisk for alle hudtyper.
Deilig etter en lang dag i solen.
Jeg smører et tykt lag og bruker den også som maske.
Kremen legger også den perfekte basen under make-up.