15.10.2013

Today we love


Her er hun igjen; Sofia Coppola. Alltid like elegant.










Audrey Hepburn.





En smilende Isabel Marant.




Vinterens kuleste sko kommer fra Isabel Marant.
Vi har dem i butikken nå.










Bedroom CRUSH.











Det er nydelig høstvær her på Vestlandet for tiden.






I’m so glad to live in a world where there are Octobers.
L.M. Montgomery









Caroline Brasch i GANNI. Kåpen er i butikken nå.












Det er tid for å kle seg i varm stikk. Denne genseren er en av mine favoritter denne høsten.
Perfekt passform. Vi har den også i mørkeblått.










Cobra table lamp // design Greta Magnusson Grossman // GUBI.
Unikt design fra 1947! Grossman-kolleksjonen har kult-status verden over.

Det er ingen hemmlighet at jeg er en stor GUBI fan - jeg elsker GUBI.
Jeg falt pladask når jeg så Cobra lampen for første gang og i dag er jeg like begeistret.
Er den ikke flott?! 









Den klassiske Cobra lampen har fått sitt navn fra formen på den ovale skygge, som minner om cobra-slangens nakke.
Cobras fleksible arm kan bøyes i alle retninger, mens selve skjermen kan roteres 360°.