03.10.2013

Today we love


Georgia May Jagger på catwalken til Isabel Marant.




Her backstage i en av sommerens topper fra Isabel Marant.





Frokost i vakre omgivelser.

Jeg har vært noen dager i Paris og jobbet. Fredag var det motevisninger, de andre dagene har jeg vært i showroom og sett på vår/sommerkolleksjonene.
Det blir en fantastiks vår sesong- iallefall når det gjelder klær og sko.
Innimmellom all jobbingen har jeg spist masse god mat. 
Maten alene er verdt en tur til Paris.






En tidlig morgen hos Vanessa Bruno.





Vanessa Bruno er et av mine favoritt merker,
og vårens kolleksjon var fantastisk; her en liten sniktitt.
Ja, det blir mye blonder til våren;)







Vakre kjoler til neste vår/sommer.






Denne veggen med inspirasjonsbilder hang i et av showroomene jeg besøkte.








Bestikkserien Copenhagen Matt ble designet av arkitekten Grethe Meyer i 1991.
Copenhagen bestikket har et enkelt og strømøinjeformet design som sitter godt i hånden.
Selv om Copenhagen bestikket fra Georg Jensen kan se enkelt ut i sitt design er det lagt
mye arbeid i å få den rette kombinasjonen av vekt, form og balanse.
Bestikket kan kjøpes på CRUSH.







Oh la la...
Det er kryr av velkledde fashionistas under moteuken i Paris.
Og det er ikke tilfeldig hva de har på seg.











Julekolleksjonene er begynt å komme inn i butikken.
Dette antrekket er allerede på plass.
Elsker skjørtet!




Lørdag kveld møtte jeg tilfeldigvis Lenny Kravitz!