14.08.2013

Today we love



Det er jobb døgnet rundt for tiden. Nå er det våren 2014 som skal kjøpes inn og jeg har derfor hendene 
fulle og hodet jobber på høygir.  Kan ikke huske at jeg noen gang har sett så mange gode vårkolleksjoner. Det er også nye spennende merker i vente. Et av dem er den franske designeren Vanessa Bruno. Merket er kjent for sin avslappende, men chic og franske eleganse.
Det passer derfor perfekt inn på CRUSH.



Rachel Bilson og Kate Bosworth er begge Vanessa Bruno fan. 
Her er de sammen med designeren.



Rosie Huntington-Whiteley i Vanessa Bruno.
Vi har kjøpt inn flere bluser som ligner denne.





Ny levering av jeans kom i dag.
Denne sitter som støpt. Men viktigst av alt: du får en fin rumpe;)





Nye armbånd er på plass i butikken.




Lekker salatskål fra Royal Copenhagen.










Min nye favoritt duft.  Passer veldig godt for de som ikke liker å være veldig «parfymert». Er laget helt uten allergener.  “not a perfume” der udelukkende indeholder Cetalox, som gir en individuell  og fantastisk duft.







Denne lærjakken fra Isabel Marant er perfekt! Mykt lær, rett lengde og perfekt passform.
En sort lærjakke er en god base å ha i garderoben. Den kan brukes hele året. 
Om sommeren over lette kjoler, på høsten med strikkegenser under. 
Denne modellen er like fin åpen som lukket.
Jeg sikret meg min sist sesong og har brukt den mye. 



Vi sender og bringer til hele landet.
Ta kontakt på mail hvis du ser noe du liker!


Psst... Følg oss gjerne på instagram 
crushdiary