07.07.2013

Today we love



Dette skjørtet fra Isabel Marant som akkurat har kommet i butikk.
Jeg har tatt mitt i bruk allerede. Høstklær kan også brukes i solen:)




Table setting // Georg Jensen.
Jeg har akkurat kommet hjem etter noen dager på jobb i København.
Det har vært jobb fra tidlig morgen til sent på natt. 
Dette bildet knipset jeg hos Georg Jensen. 
Et av våre merker som har en lang tradisjon og fantastiske produkter.
Georg Jensen har den siste tiden lansert 
flere nye produkter som du nå finner på CRUSH.




Jeg elsker denne skålen! 




Bildet lånt fra GANNI i Hegdehaugsveien.

Høstkolleksjonen fra GANNI ventes inn denne uken. 
Gled deg, det er mange fristelser!
Blant annet denne kjolen i jersey til kun 999,-

Husk at vi sender til deg som ikke bor i Haugesund.





Jack Nicholson // Vanity Fair, 1978







Camilla Pihl i søt kjole fra GANNI. Vi har den i butikk.






De dagene der alt annet føles feil er et helsort antrekk alltid en livredder. Alle føler seg vel i sort, det er en slankende farge og i tillegg en farge det er lett og dresse opp og ned med forskjellig tilbehør.

Nå har vi fått inn den perfekte sorte buksen. Smal med stretch og godt hold.
Denne modellen er perfekt til deg med former.