29.07.2013

Today we love


Denne fantastiske strikkegenseren fra Isabel Marant.
Vi har den i flere farger.






Nydelig pelsvest her på vakre Olivia Palmero.
Bruk den over blazer, lærjakke eller til kjole når du skal pynte deg.
Pelsen er i butikk nå.









Vakre inngangsparti som dette.






Royal Copenhagen - det fineste jeg vet om.









Silkebluser er basisplagg i min garderobe. Denne har perfekt snitt og kvalitet. Den kan brukes til jeans og til fest.  Jeg anbefaler heller å investere i plagg av god kvalitet som kommer til å vare i årevis, enn mange trend-plagg. Vi har fått inn flere ulike silkebluser: kom innom og prøv dem på.






Look we love!




Kate Bosworth med belte fra Isabel Marant. 
Vi har belte i tre ulike farger.




Denne pelsen som Kate Moss har på seg.
Vi har den i butikk nå.





Jeg er Woody Allan fan og gleder meg veldig til å se hans nyeste film "Blue Jasmine". 
Cate Blanchetti har hovedrollen; enda en grunn til å glede seg.