31.05.2013

Today we love



Kate Moss går aldri ut på dato. Elsker fargene på dette bildet!




I dag kom endelig veskene som jeg har pratet så varmt om.
Her har vi hatt venteliste og har kun noen få igjen for salg i butikken.




De som kjenner meg vet at jeg elsker blomster og vakre inngangsparti. 
Dette er fra Chelsea- vidunderlig og så flott!



Har du sett annonsen vår i Costume? 






Daft Punk sitt nyeste album.


I neste uke kommer denne fantastiske toppen. 
Bruk den på kjølige sommerkvelder, og til høsten lag på lag over annen strikk.




Drømmebukett av min favoritt blomst.




Jeg var i København i går og hadde blant annet møte med Otilia van Pold; 
 en stilsikker dansk pike.





I morgen skal jeg holde foredrag for 50 interiørbloggere. Jeg skal blant annet prate om stil kontra tend, etikk og mye annnet som jeg brenner for.
Derfor var jeg tidlig på jobb i dag og pakket goodibags til alle deltakerene.